miercuri, 7 decembrie 2022

O enclavă rusească în inima Europei : Austria

 

Așa se face că, azi, am ajuns la mâna unui "prieten drag" despre care știam și noi*, cum știa toată lumea, că este o enclavă rusească în inima Europei. Ba, mai rău, l-am invitat și în casă și am făcut afaceri împreună, alimentând bugetul Moscovei, sau l-am lăsat să cutreiere prin păduri și să taie la liber copaci. OMV, Erste, Reiffesen, Schweighofer,... numiți-le voi pe toate. E multă corupție în România, dar corupție ca la Viena n-o să găsiți în altă țară europeană, cu excepția Ungariei. Politicienii austrieci pur și simplu au vândut statul austriac Moscovei. 

Sigur, e posibil să nu credeți tot ce afirmă Lăzăroiu Sebastian , dar tot ce a scris acum este susținut de fapte care au apărut în presă. Totuși, n-am înțeles la care noi* se referea, era inclus și ex-presedintele Băsescu printre "noi" ? 

"Austria dansează cum îi cântă Putin" ? Da, corect, citiți tot articolul si veți înțelege cum-și-de ce s-a comportat Austria așa mai ales după invazia Ucrainei.

Dar, ca de obicei, întrebările mele sunt altele : Iohannis cu tot aparatul SIE & SRI etc, nu știau toate astea, le-au aflat abia acum când austriecii execută by the book ordinele Kremlimului ? Cine e de vina că atâția ani de zile am înghițit toate mizeriile unora pe tema Schengen, îndeplinind însă fără sa negociem deloc, toate cererile U.E. ? 

Îmi pare rău să constat cum statul român a devenit disfuncțional și poate, dar nu sper prea tare în asta, măcar acum să bată careva cu pumnul în pupitrul de la Cotroceni.

Dar noi avem zicala despre "capul plecat", așa că...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu