vineri, 6 octombrie 2023

Pupat toți în baza Voința : Marica i-a făcut statuie lui Ilie Năstase



Doar cu doar 2 ani înainte,  situația dintre protagoniștii de mai sus nu mai era așa de roz, fiindcă baza sportivă Voința, „născută” în 1956 și preluată de Ilie Năstase în 2012, după mai multe procese între fostul mare jucător de tenis, Clubul Voința și MTS îi cam fusese "furată" de...Ciprian Marica, locul său în Fundația care o administrează fiind luat de tatăl și unchiul lui Ciprian.
„Nu-mi vine să cred ce mi-a făcut Ciprian Marica! Mi-a luat baza Voința, m-a scos din Fundație! M-a anunțat acum avocatul! Am și probleme cu inima, am bypass, nu mă simt prea bine… L-a băgat pe taică-său în Fundația mea, imediat ce m-a scos pe mine! Și pe unchiul lui l-a introdus, nu-mi vine să cred. Nu am ce să discut cu el, o să discute avocatul. Stau cu soția mea și nu ne vine să credem ce se întâmplă” ( GSP )
Mahala ? Nu, Caragiale curat. 
Din ciclul "Împăcare cu șampanie la un business cu statuie" , restul citiți aici 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu