joi, 5 octombrie 2023

Mită ca primarul : "Nu am luat! Am dat!"

 


Facts : un nene, nea Ion Georgescu de 63 de ani, primar PSD la Mioveni de vreo 17 ani, ceruse 30.000 de euro mită de la un medic ca să-l angajeze la spitalul din localitate , după care a fost prins în flagrant în timp ce dădea înapoi avansul de 10.000 de euro fiindcă nu putuse asigura angajarea. 
Ajuns aseară la sediul DNA omul a spus doar atat : „Nu am luat, am dat” 😉😂.
Nu intru în discuția despre sumă, dacă într-un orășel se pretind 30 mii, mă întreb cât e șpaga într-un oraș mare dar nu mă miră fiindcă un doctor o poate recupera într-un an
Revenind , două concluzii : 
  • pentru prostimea votantă : iată alt om corect, cinstit, care n-a luat, a dat.
  • pentru lumea normală : alt dobitoc cu șpaga în sânge...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu