duminică, 1 octombrie 2023

Arafat Raed sfătuiește lumea să-și lase noaptea telefoanele la ușă, primarul din Galati - să ia praștia...

Primarul PSD din Galați, Ionuț Pucheanu, supărat că mesajul Ro-Alert i-a stricat somnul s-a manfestat la Digi24 : „Nu mi-am luat rucsacul, nu mi-am împachetat familia și am plecat spre munți (...) Oamenii ce să facă? Să ia praștia, cornetele?”.
Drept pentru care un obrăznicuț Arafat Raed a găsit rapid soluția 
 
Cei care sunt foarte deranjați poate au modalități să nu pună telefonul lângă pat, să-l pună afară, dacă chiar vor să riște și nu vor să nu audă mesajele



Sigur ca ar exista și altă soluție, super-simplă : de a-ți întrerupe RoAlert ( găsiți pe net într-o 1001 de locuri cum ) dar na, cum să stea românii fără subiecte de scandal prostesc la știri ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu