La începutul lunii februarie, printr-un ordin al preşedintelui Horia Constantinescu, ANPC a anunțat că a cerut lanţului de farmacii „Dr Max” să înceteze folosirea în reclame a sintagmei „preţuri Dr. Max de mici”, susţinând că este vorba despre mesaje publicitare care conţin informaţii false, o practică comercială incorectă, deoarece sugerează că la aceste farmacii sunt cele mai mici preţuri, iar acest fapt nu a putut fi dovedit
Perfect dar apropo de "informații false" aș dori dovezi de la ANPC și pentru alte câteva chestiuni :
În primul rând : reclama Sanador în care "ne BATEM cu ORICE CANCER" , în care “ne” și “cu” erau scrise minuscul, dând iluzia ca Sanador invinge cancerul, lugubră și insultatoare la adresa oricarui om normal Toti cei care merg la o casa de pariuri sa câștige din prima încercare, in urma vizionarii unei reclame cu X-ulescu câștigând 5000 de lei din prima apasare. De asemenea, fiecare fan păcănele trebuie sa petreacă o noapte de sex cu una din: Drăgușanu, Ruby, Crudu, in timp ce are parcata in fata casei masina de lux castigata de cocalarul din reclama.ANPC sa cenzureze sloganul “RedBull iti da aripi” pentru a proteja consumatorii ce isi doresc sa zboare de la a cadea in plasa acestui slogan mincinos si imposibil de demonstrat.Nu mai vreau sa aduc in discutie orice reclama de Black Friday, unde ANPC nu se baga probabil fiindca acelea sunt ok in viziunea lor.
Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii arată la
art. 9 lit. c) că "
se pedepseşte exploatarea de către comerciant a unei
situații nefericite sau a unei circumstanțe speciale, de o asemenea
gravitate încât afectează raționamentul consumatorului mediu şi
de care comerciantul este conştient, în scopul influențării deciziei consumatorului cu privire la produs"
Acum recitiți măcar afacerile Sanador si Black Friday.
I rest my case.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu