Sistemul complex de algoritmi ai Facebook este gândit să-i țină pe useri conectați cât mai mult în rețea și să le arate postările atrăgătoare chiar daca uneori controversate, la care să fie tentați să comenteze, să pună reacții sau să dea share. Evident că dacă userii sunt mai activi, cresc și veniturile Facebook din publicitate. Documentele obținute de jurnaliștii WP arată că Facebook a făcut de mai multe ori teste în ultimii ani pentru a vedea ce se întâmplă dacă primează pe News Feed criteriul cronologic. Concluzia a fost că a scăzut timpul petrecut în rețea, numărul de postări a scăzut și userii au intrat de mai puține ori pe Facebook.
marți, 16 noiembrie 2021
Washington Post : meta-mega golăneala lui Zuckerberg
Acum nu o mai afirm eu, oricum eram demult convins de nocivitatea acestui site, o scrie Washington Post
Dacă s-a "supărat" W.P. pare cert că Zuckie nu mai e în grațiile democraților și cred că nu mai e nimic de adăugat...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu